Bardzo lubimy pomagać, co już wielokrotnie pokazywaliśmy, dlatego postanowiliśmy pójść przykładem dużych akcji i zorganizować swój blok reklamowy.
Od samego początku założeniem akcji było przeznaczenie wszystkich środków na cele charytatywne. Do soboty 5 grudnia zbierane zostały zgłoszenia reklamodawców, którzy chcieli wyemitować swoją reklamę w specjalnym bloku reklamowym 13 grudnia 2020 r. o godzinie 14:30 przed meczem derbowym SPR Włoszakowice vs MKS Real-Astromal Leszno.
Zasady były jasne - gdy liczba widzów przekroczy 1000 odsłon transmisji, to każdy z reklamodawców przeleje 200 zł na rzecz ŚDS we Włoszakowicach, a jeżeli liczba nie przekroczy 1000 odsłon, to każdy z reklamodawców minimalnie przelewa po 50 zł.
Wlopikowy Blok Reklamowy wyemitowany został przed meczem derbowym SPR Włoszakowice vs MKS Real-Astromal Leszno, który piłkarze z Włoszakowic wygrali.
Podczas emisji bloku reklamowego nie udało się przekroczyć 1 000 widzów transmisji, jednak nie oznacza to, że pomoc oraz transmisja okazała się niepowodzeniem.
Całą transmisję razem z meczem obejrzało ponad 1 200 osób, a Wlopikowy Blok Reklamowy obejrzany został przez ponad 300 osób - liczba wyświetleń reklam będzie rosła, ponieważ całość transmisji zostanie na naszym kanale YT i już zawsze będzie promowało firmy biorące udział w akcji. Dla ŚDS Włoszakowice popłynie wsparcie w wysokości 900 zł, ponieważ wzięło udział 18 firm, a każda zobowiązała się przelać minimum 50 zł na cel charytatywny.
WAŻNE
W tygodniu przekażemy reklamodawcom numer konta do przeprowadzenia wpłat.
KTO WZIĄŁ UDZIAŁ W BLOKU REKLAMOWYM?
- Exwear - Niepodległości 49, Leszno
- Drogeria Jasmin Włoszakowice
- Firma ZPUH Paweł Marcinek
- Champion Roland Witkiewicz
- MAMMA Indywidualna Praktyka Położnej
- Wodstal Włoszakowice
- Geo-Map Maciej Rosa